Gå til innhold

Vann eller mme i 6 mnds grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man kan blande 6-mnds hvete grøt med mme? det står at den skal blandes med vann, men gutten min spiser så lite grøt, og han får mer næring hvis jeg blander i mme...

takk for svar...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å bruke mme :-)

Skrevet

Jeg har fått svar at de som det står vann på skal man blande med vann og ikke mme eller mm, da de inneholder melk fra før av. Dette var hs som fortalte meg da jeg og ønsket å blande med mme...

Vil bare si at det ikke er så mye næring i hvetegrøten, er det samme som å gi loff til barnet sitt. Og det metter fort, men man blir like fort sulten igjen. Kanksje det er derfor sønnen din spiser lite, fordi grøten metter fortere enn han egenlig er mett??? Er ivertfall slik med meg. Kan spise 5 loff skiver før jeg er mett, men kun to grovbrød skiver. Og med loff blir jeg fortere sulten igjen. Hva med å prøve havregrøten? Den er jo tilsatt banan og fersken og er en god smak. Min sønn elsker den. Ellers kan du jo mose litt banan, raspe litt eple ol å ha i hvetegrøten dersom du vil helst gi han denne. Da får han ekstra næring og.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...