Minigull07/11 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Nå er jeg så lei... Gjør så vondt!! Bruker masse forskjellige kremer og salver, men den blir bare verre!! *syte syte syte* hihi... Flere som har det som meg? Noen gode råd?
Pampers123 Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis det ikke blir bedre, men det kan jo ta litt tid da så kom deg til legen.. Jeg fikk det etter siste fødsel, og JA det er vondt.. Man må jo drite liksom, og fælt når det skal bli så vanskelig
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 kom deg til legen og få noe som hjelper, jo lenger du venter jo verre er det å bli kvitt dem.....
Helga-Marie Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hei har samme problem her! Fikk det etter første svangerskap:( Nå så er den så vond at jeg besvimer nesten av å bare ta på den. Har blitt en har hvit klup på tuppen.Har gått sånn i 1 mnd nå.Så legen vill at jeg skal på sykehuset for å knyte den/sette på strikk.Da går blodet tilbake og tilslutt detter tuppen av.Hørt at operasjon er helt forferdelig! Men det er sååå ekelt å blotte seg mer enn nødvendig.Bare 9 uker til fødsel her!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 dette hørtes ut omtrent som meg, men min lege har anbefalt at jeg venter til etter fødselen med å gjøre noe, for det kommer trolig tilbake da med trykking og sånn....
de tre bukkenebruse Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 melder meg inn jeg også hehe... er noe dritt men jeg håper det går over etter fødselen,det gjorde det forige gang heldigvis:)hehe...
Minigull07/11 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar... Håper virkelig den blir borte etter fødselen... Ikke så lenge igjen nå! Skal til legen på mandag, får se hva han sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå