Gå til innhold

dilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det et boletryne som plager sambo fordi vi anmeldte lillebroren hans da han drev og sprengte dynamitt utenfor huset vårt her i sommer.

Jeg har fått ganske så nok av det idiotgreiene der, så sitter og grubler over måten å knekke fyren på som gjør at han aldri mer vil plage oss igjen..

jeg har tenkt og tenkt men jeg er så sinna at jeg ikke klarer å klekke ut en voksen plan.

Jeg er så heldig å ha en stor mektig mann i familien min som er kjent for å ta litt av hvis noen skader noen av hans nærmeste. han har sagt han kan gjøre noe med det men eneste jeg er redd for er at han skal ta knekken på han.

noen som har en idè på hvordan jeg løser dette problemet?

vi har meldt de til politiet og de gjør ikke annet en å henlegge den ene saken etter den andre!

hilsen frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh gå og dø i en dam..

Skrevet

Vet du hvorfor Michael Jackson kalte albumet Bad for Bad? Fordi han ikke klarte å STAVE pathetic.

Skrevet

forresten, det å plage i denne sammenheng er å komme ned på jobben til han og true han på livet, knuse trynet på han hver gang han ser han alene på gaten og ikke minst drive og terrorisere han når han er i trafikken!

Skrevet

og her snakker vi faktisk om en voksen mann!! jeg har virkelig lyst å synke ned på deres nivå!

Skrevet

for å si det sånn så er jeg hakket høyere enn deg i næringsskjeden din gorilla

Skrevet

Sverger som vanlig til å leie noen Hells angeles gutter. Hører det er effektivt. Understreker. De bør ikke gjøre noe. Bare hilse på, liksom...

Skrevet

Inviter ham inn på vafler og spør hvordan det egentlig går med ham.

Vold løser sjeldent noe som helst, men det bidrar ofte til at folk blir sure og tyr til enda mer vold.

Skrevet

Støtter KaMa, men kanskje med en liten twist: Luk bedene hans, måk oppkjørselen hans, vask bilen hans osv. Elsk ham ihjel. Jo mer han kødder, jo mer velmenende og elskverdig blir du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...