Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg får aldri det til å steke bacon. Blir alltid enten litt svidde eller slapse.
Babyluren Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe. Samboeren steker slapt bacon. Når han har stekt legger jeg det gjerne i en metallform og setter det noen minutter i stekeovnen. Da blir det crispy. Eller så kan du gjøre som meg, steke med VARM panne (og så skru ned etter hvert) da blir det crispy uten stekeovn. : )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Altså...du skal steke bacon på sterk varme, og deretter skru det ned til middels varme eller svak varme? Men når vet du at du skal skru ned? Skal man bruke olje eller margarin? Jeg har brukt margarin hele tiden. Og hvor mye skal man bruke? Ble mye spm her, men jeg vil gjerne lykkes å steke ordentlig bacon for engang skyld
Alba44 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Stek og legg baconet på kjøkkenpapir. Papiret trekker til seg noe av fettet, så da får du crispy bacon )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 du må ikke begynne å steike baconet før pannen er skikkelig varm:) Da blir de sprøe;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skal kjøpe en pakke med bacon og prøve å steke det til helgen...he he. Har ikke gjort det på lenge, for jeg får alltid vassen bacon. Men nå skal jeg prøve, med råd fra dere HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 ...prøv mikron, hvis du har! Det blir sprøtt og lukter ikke i hele huset.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Det skal jeg jammen gjøre. Hvor lenge da??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Glem det, jeg så det på et innlegg nedi her... Ellers takk for tipsen alle sammen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå