håper på fulltreff Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jaja.. Jeg tror jeg har satt rekord i dumskap... Tenkte at jeg skulle prøve å få mannen min til å hjelpe meg å motivere meg for å ikke legge på meg så mye mer nå. Vel... Han har riktig gått inn for oppgaven! Små blikk og kommentarer bare jeg tenker på mat. Hærlig... Dessuten fant han ut at han skulle være ærlig og oppriktig i dag. Så etter at jeg hadde pyntet meg alt jeg kunne, og følte meg så fin som jeg ikke har gjort på 4 uker så spurte jeg om jeg kunne gå sånn. Smilte fra øre til øre og følt meg vel. Det varte ikke så lenge... Han sa at jeg ikke kunne gå sånn for jeg så rar ut. Rumpa stod visst rett ut og magen ut på andre siden, så jeg så ikke så stilig ut. Vel, noen dl tårer senere bestemte jeg meg for å ikke gi opp og likevel bli med på shopping i treningsbukse. Huff... Vel, jeg kan jo takke meg selv. Burde jo huske på at han er en stor kløne, og at han faktisk tror at han gjør akkurat det jeg vil.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, de e ikkje greit me de mannfolkan.....æ høre aldri på råd om klær og sånn fra min samboer (ikkje det at han gir så mange, da men) for det trur æ kan best selv! Men æ skjønne jo kjempegodt du blir lei dæ...man e jo full av hormona og alt!!
Myrini Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 *flirer så jeg rister* Det er så rart med oss damer - vi vil gjerne høre kailln's meninger. Men, det er ikke alltid vi husker at andre kan ha andre meninger enn oss, hi, hi, hi! Du får ta deg nok en samtale med ham og si at du bare vil ha søte og oppmuntrende kommentarer heretter
håper på fulltreff Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, jeg må nok være mer presis i bestillingene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå