Gå til innhold

når er deres store dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi forlovet oss i november i fjor, og 26 januar gifter vi oss. håper det blir et fint bryllup. Men siden vi har valgt den minst populære mnd/årstiden å gifte seg i, så er det dårlig med inspirasjon og kreative forslag....

hva med dere? har dere innspill til oss som vi kanskje ikke har tenkt på??? vil jo at det skal bli en perfekt dag;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss 12 januar og har valgt Frognerseteren som sted for å få en perfekt vinterstemning rundt bryllupet. De tar seg av mat og dekorering, så vi trenger egentlig bare møte opp:)

Men tenker enkelt og hvitt i invitasjoner og blomster, samt kake. Vil ha en helt hvit kake, pyntet med hvite roser i marsipan. Ellers blir det ikke så mye vi skal gjøre selv. Eller skal bruke pelsjakke over kjolen på vei til selskapet altså... og uggboots:)

Vi er heldige med omgivelsene da, tenkte i utgangspunktet på Losby gods,men er rett for jorder uten sne og at det skal ødelegge vinterstemningen.

Hvor skal dere gifte dere? Beklager at jeg ikke har fler ideer, du skulle lånt forloveren min, hun er super:)

Skrevet

Vi forlovet oss desember 05 - gifter oss 20.10.07 :-D

Vi har ikke så mye kreative forslag, gjør dette så enkelt, lite og intimt som mulig. Vi har valgt å KUN ha de nærmeste nå som utgjør 18 gjester - gr at jeg er gravid for 2. gang og ikke orker noe store greier - så vi tar en større fest senere med venner og bekjente.

Skrevet

Forlovet oss 6 februar 2003 og gifter oss 21.juni 2008

Vi blir ca 50 gjester.. Har mye planlagt :D

Skrevet

Forlova oss 9.oktober 2005 og gifter oss 2.august 2008. Vi har det meste klart.

Blir sikkert koselig å gifte seg på vinteren, skulle gjerne gjort det selv... Masse lys både inne og ute, levende... Ha varme farger, sånn at det blir lunt og godt!

Skrevet

VI skal gifte oss 31.12.07.. på nyttårsaften :) den store dagen nærmer seg :) jeg gleder meg virkelig til å gifte meg i Nidarosdomen.

Hadde gledet meg like mye uansett hvor vi skulle ha gifta oss, men det gjør det litt mer spesielt syns jeg når det blir i nidarosdomen. I tillegg døpte vi vår datter der forrige søndag.

jeg syns det er vakkert med vinterbryllup. :)

ønsker deg lykke til på dagen din lykkeliten ;) ;)

Skrevet

vi forlova oss i november 2006, og bryllupet blir 10.november 2007, bare 1 mnd til! Hurra!

Skrevet

Forlova oss på julaften i -06,og gifter oss 19. april-08..glede seg!!

Skrevet

gifter meg 10 nov jeg og.

gleder meg. ikke lenge igjen nå.

Skrevet

forlovet oss 09.09 2003 og gifter oss 2 august 2008

Skrevet

Gullo mi

vi gifter oss og den 2.august 2008.!!!

Skrevet

Forlovet oss på 18 dagen min, den 14.09.07 og vi skal gifte oss den 24.06.10. Vi skal gifte oss i Vålerenga kirke med Einar Gelius som prest. Skal ha et rødt, hvitt og sølvtema. Håper på røde detaljer på kjolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...