Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 en venninne av meg... hun er gravid i sjette mnd.krangler med typen,er klart for alle andre rundt henne at han ikke er interessert i å være sammen med henne,men er kun sammen med henne for han ikke tør noe annet.. hun ser ikke dette og på grunn av dette er det jo synd i henne...har sagt det til henne,men hun blir bare sur... hun syter og klager,hun er deprimert,glede seg ikke over ungen og håper livet hennes ender snart...(hun er dramaqueen deluxe,jeg VET hun ikke mener dette ) jeg gir henne all hjelp,sier hun må oppsøke lege,jordmor whatever..så bare sier hun jaja,,men jeg stikker hade.. HUN DRITER FULLSTENDIG I UNGEN...stakkars unge..fy faen så forbanna jeg blir...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Åherregud for en venninde. Hun er gravid og deppa. Det er vanlig å bli deprimert når man er gravid og om kjæresten hennes i tillegg ikke er glad i henne og venninda er en drittslengende kjærring som ikke kan trøste henne men ber henne deppe til legen/jordmor i stedet er det faktisk VELDIG synd på henne. Det har ingenting å gjøre med å drite i ungen sin. Gjør henne en tjeneste og finn noen andre å dømme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå