Gå til innhold

Forstår meg ikke på kroppen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører egentlig hjemme inne på mannen ikke klar, men jeg trenger råd fra dere som har god oversikt over kroppens rariteter siden dere er aktive prøvere!

Jeg sluttet på pillen ca i april, og fikk mensen to ganger etter den tid, men husker ikke så godt hvor lange syklusene var. Skulle begynne på pillen igjen, da mens nr 2 begynte, men endte med å bare ta en uke med piller før jeg sluttet igjen. Så dvs. mens en gang i sommer (mai tror jeg...) og så i midten av august da jeg begynte på pillen igjen. Fikk pillestopp-mens, men nå er det nesten 50 dager siden!

Jeg har hatt eggløsningsslim tre ganger (slikt som kan dras ut i en lang tråd) og så har jeg murringer der jeg tror eggstokkene sitter, nesten hele tiden... En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg "kjenner" puppene mine mer for tiden! Jeg har ikke hatt ubeskyttet sex siden jeg hadde den pilleuka i august, så jeg antar at jeg ikke er gravid...

Jeg har anelser om at jeg kan ha pcos, pga alle symptomene som stemmer med meg på det, uten at jeg går inn på det her.

Er det noen som har opplevd noe lignende? Noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ingen tips dessverre, men dytter litt på innlegget slik at kanskje noen andre kan hjelpe :)

Skrevet

Hei :-) Jeg hadde en periode i vinter hvor mensen plutselig stoppet opp, da hadde den vært normal frem til da. Det gikk ca 60 dager før jeg dro til gynekolog,tok div blodprøver og innvendig UL. Pittelitt forhøyet LH verdi, ellers alt normalt der. Fikk Perlutex kur (for å sette i gang mens) og startet med akupunktur samme dag som mens startet. Gikk til 8 behandlinger og da kom syklusen i gang igjen. I tillegg tok jeg jerntilskudd for verdiene var litt lave.

Hva med å bestille deg time hos gyn så får du kanskje et svar? Ellers kan jeg anbefale akupunktur, verdt et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...