Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/felles/debatter_chat/mest_aktive_brukere
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Der var det jaggu lite kranglere. Husker da jeg var topp 5 lenge.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis man i det hele tatt er på denne listen er det et tegn på at du er: tragisk har lite liv har få venner sitter foran pc-en hele dagen må gjøre noe drastisk med livet ditt etc Med andre ord; Kom dere vekk fra pc-en og ut i frisk luft. Get a life! Hilsen en som er her inne sjelden
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, gud bevare oss fra å tro at du var her inne ofte. Det ville jo knust det skjøre egoet ditt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg blir så glad når anonyme forteller meg hva jeg skal gjøre for å få et bedre liv. Hvor var alle de anonyme før?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Vi hadde ei på skolen som ble kalt dagens dobbel. Gjett hvorfor?
lilja70 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Søpleskuret faktisk. De anonyme har ingen troverdighet. Det er lite annet å si om den saken.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Ingen av de. Men hun tok to i gangen gitt. Unntatt da hun måtte på legevakta og sy mellom enern og toern fordi gutta ble litt ivrige. Men det var ikke bak søpleskuret, men bak hydro.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 nei, mor og far. hun gikk vel i 8ende da tror jeg. Og ble hjemme en lang stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå