Gå til innhold

Nå er Anniken levert hos farmor for natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anniken er levert hos svigers, jeg har pynta meg og dollet meg opp til 40-årsdag, har drukket en smirnoff ice og nå sitter jeg her med et glass vin i hånden og griner vekk all sminken min... uff, vet ikke om dette var så lurt jeg... stakkars lille jenten min hun er jo bare en måned gammel... Måtte ringe svigermor nå... Anniken sovnet før vi gikk og hun sov enda da jeg snakket med svigermor. Er så redd hun skal bli redd når hun våkner og ser at mamma og pappa ikke er der =( Uff, jeg er vel hysterisk men har aldri vært borte fra henne mer enn noen timer...og da har alltid sambo vært der med henne. fornuften min sier meg at hun har det strålende hos farmoren sin og at jeg burde kose meg i kveld... men det er skikkelig vanskelig altså! har mest lyst å sette meg i bilen og kjøre for å hente henne... reagerte dere på samme måte første gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg gråt hele kvelden og sov nesten ikke på natta jeg.. Men mathias hadde hatt det fint han;) Kos deg du og nyt det! ;)

Og mange kommer nå til å skrive at de hadde ikke gjort det ( hatt barnepass osv.. ) at hun er for liten osv osv.. men ikke bry deg om de! Veldig mange som tror det å være god mor er å aldri ha barnepass! ;) KOS DEG! ;)

klem

Skrevet

Helt naturlig å tenke sånn..Men syns du skal slappe av og kooose deg.Anniken har det så fint hos farmoren sin atte..

Og hun er så liten enda, at jeg tror ikke hun merker at dere ikke er der når hun våkner en gang..

Ta en Smirnoff ice for meg også a...Og ha det gøy:-)

Det er bare sunt at ungene er borte fra sine foreldre en gang i blant, både for de og oss:-))

Skrevet

takk for svar =) skal drikke en for deg også ja=)

er enig i at det nok bare er sunt for oss alle. det er ikke noe jeg kan gi henne som farmoren ikke kan gi henne (jeg ammer ikke), farmoren er jo kjempeglad i henne og er kjempeflink med barn... så jeg tror ikke hun har det fælt akkurat. og vi trengte en kveld fri etter myyye natteskrik. ikke fordi vi ikke visste hva vi gikk til når vi fikk barn, men man trenger ikke være supermamma... det er lov å ta en frikveld innimellom, slik at vi får vært litt kjærester og slappet av og kose oss litt. ikke sant?...

Skrevet

Jo, det er helt sant! Dere må ikke "glemme" hverandre!

Kos deg/dere masse i kveld! Og drikk en for meg også :)

Skrevet

Viktig å få vært litt kjærester også, noe jeg og min kjærste sjelden har tid til:(

Trist egentlig, det er det eneste jeg savner ved å være mor, og det er å gå ut når man vil!

Så er jeg 22 år da! Men elsker jenta mi, ikke missforstå, men må innrømme, savner å være fri som fuglen noen ganger

Skrevet

Jepp, veldig sant!

Viktig å være kjærester også, ikke bare foreldre..

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...