Gå til innhold

Ååå, gleder meg til neste helg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg feire bursdagen min og ha en liten fest her med gode venner..Er så lenge siden, så det blir sikkert gøy:-)

Supergutten vår skal til mormor og bestefar 2 min fra oss, så han er i trygge hender..Så da skal mor kose seg med viiiin....:-))))) Og litt røyk..(fyfy,meg!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditto!! Skal det samme jeg også, 20 venner og kollegaer som kommer hit. Tar innflyttings og bursdagsfest samtidig vi. Skal bli godt. Didrik å storesøster skal være hos farmor og farfar som de elsker.

Når har du bursdag da? Har den 14. jeg, på 1.vinterdag =)

Skrevet

Åå, det er det beste, bare sitte hjemme med venner og drikke og skravle og bli litt småfulle..:-))

By'n er liksom ikke så viktig lenger for meg..

Har bursdag 20 oktober jeg da..:-)

Skrevet

Blir vel litt mer enn bare litt småfulle her regner jeg med. Hehe, skikkelig fyllekule blir det nok. Blir her hele kvelden, kjøpte oss hus i sommer så.

Hurra for oss begge da ;)

Skrevet

hehe, ja, jeg skal drikke frem til kl.12, slik at jeg ikke må vente altfor lenge med å amme småen dagen etter, så det gjelder å hive mest mulig innpå frem til da...haha...:-))

Hurra,hurra!!

Skrevet

Det gjør jeg å! Jeg og gubben skal på alene natt på hotell, spise god mat, slappe av, sove leeeenge, shoppe litt julepressanger, gå på cafe :) You name it! Må klemme inn en slik natt før neste mann kommer og det skal bli super deilig! 1åringen vår skal til farmor og farfaren sin.

Ha en hyggelig helg!

Skrevet

Det hørtes jo ikke så værst ut da..

Viktig å unne seg sånt en gang i blant..

Kos dere masse neste helg dere også:-))

Skrevet

Didrik er flaskebarn han, så slipper å tenke på ammingen da;)

Skrevet

Da håper jeg du koser deg!!

Deilig å ha lillegutten din så nær også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...