Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet hvor vanlig det er å ikke ha EL en mnd? Jeg tester og tester men bare negativt. Kjipt..og dyrt!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 da er vi to... hvem dag er du på i syklusen??? jeg er på dag 19 idag og fortsatt ingen pos el test... pleier å ha det mellom dag 14-17
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei. Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men er i akkurat samme båt selv..Er på dag 16 i syklus og testet negativt også i dag..Har en test igjen og den skal jeg bruke i morgen på dag 17. Gidder ikke bruke flere el-tester denne pp, da venter jeg til IKM, tar en graviditetstest og prøver videre med el-tester hvis denne er negativ. Tror ikke jeg har misset el pga at jeg begynte å teste allerede på dag 8..Er vanligvis veldig stabil, får alltid TR 28 dager etter første dag i siste mens og el rundt dag 12-14..Jaja etter MA er ikke ting som før i mitt tilfelle, men det tar vel litt tid før kroppen stabiliserer seg.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Er også på dag 16 eller 15. Syklusen har vært litt ustabil etter MA..alt fra 26 dager til 31 dager..blir helt forvirret og ute av dette her med alt testinga. Neste mnd prøver vi uten testing. Får prøve å regne meg fram. Har testet med CB denne mnd. Det står at du ikke skal ha vært på do minst 4 timer før testing. jeg har nok ikke fulgt det helt. Har vært under det noen av dagene. Du gir opp testing denne mnd ja? Jeg åpnet en ny pakke CB el test og prøver videre.Har ikke peiling når EL kommer eller om jeg i det hele tatt har EL. Frustrerende!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 aug-mamma! Har mens endret seg etter MA? Jeg har nesten ingen mens. Så lite at jeg nesten ikke trenger å bruke bind. Hvis ikke det var mens har jeg vel heller ikke mens? Hadde 3 dager med minimalt som jeg tror kan være spotting så ble det litt kraftigere. Begynte å teste tidlig i tilfelle det ikke var spotting. Herregud jeg blir sprø!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 mensen min har endret seg helt etter jeg hadde en MA i uke 11 i aprikl 06.. syklusen min har ikke vært stabil en eneste mnd etter dette.... og for 2 uker siden hadde jeg en SA i uke 4+5 så tror kroppen min gjør akkurat som den selv vil
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Off så kjipt at du mistet igjen. Ja ett eller annet har endret seg hos meg også. Vi får holde motet opp og håpe på at det snart klaffer for alle her inne! Tenk så kjek hvis det hadde klaffet denne mnd..med termin i slutten av mai!!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Når var det du hadde MA igjen, pillutta? Jeg hadde for 7 uker siden. Blødde i 3 uker etterpå. Så var det helt stopp, 14 dager etter dette fikk jeg en kraftig vond mens som varte i 5 dager, så var det en dag uten noe, så begynte jeg å spotte litt et par dager..Da var jeg jo allerede begynt å teste med el-tester. Skjønner virkelig ingenting jeg heller. Blir skikkelig frustrert og de negative tankene om at jeg aldri kommer til å få eggløsning igjen sniker seg innpå..Ikke så veldig sannsynlig det da, men men:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Jeg hadde en MA i april så det begynner å bli en stund siden.Vi får håpe og fortsette å prøve. Jeg trøster meg med at jeg har ett barn fra før, og vært gravid en gang etter det. Dette er jo et bevis på at man ikke bør få problemer eller bekymre oss for å ikke bli det. Jaja her veksler jeg mellom å være pessimist til optimist! Har ikke hørt at man kan miste EL etter en abort...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Nei jeg har heller ikke hørt at en kan miste el etter abort, det er bare oppe i hodet mitt pga at jeg er så redd jeg ikke blir gravid igjen..Har også et barn fra før og det hjelper på å vite at en kan fullføre et svangerskap.Vi skal nok få det til snart:-) her veksles det også mellom det optimistiske og det pessimistiske, vi får skylde på hormonene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå