Gå til innhold

Deppa på overtid...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så utrolig trøtt og lei av mann og barn akkurat nå- og hjelp skal vi ha ett til?!?

Nå klarte jeg akkurat holde til jeg hadde fått skyfla dem ut dørene - på ærend til butikken - før tårene trilla og jeg kasta meg over frossen sjokoladekake og snørrepapir.

Sier til alle at jeg gleder meg til fødselen, sannheten er at jeg kjempegruer meg og at det er så pyton å ikke engang vite når det skal skje.. i dag, i morgen ellr om en uke...

TRENGER TRØST!

Har en mann som vanligvis er veldig forståelsesfull, men akkurat nå er det litt uggent her, føler han synes han har en trøtt masekjerring her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap gikk æ 8 daga over termin, og følte mæ ganske sånn som dæ huske æ!

Ikkje uvanlig sikkert at man blir passelig frynsete så på slutten....men e jo helt forferdelig! Man e sliten i kroppen, hodet og i sjela, for å si det sånn....

Man må bare slite seg igjennom denne tida, for så å begynne på ny frisk etter fødselen!

Lykke til!!

Skrevet

8dager på overtid jeg også- dritt lei!!

Skrevet

9 dager over termin jeg, og i går kjente jeg att NÅ er jeg lei, og sur og har kort lunte..... Humøret er ikke på topp i dag heller, er små deppa....

Er like sprek i kroppen, så det er nok psyken som er drit lei!

Kjørte meg en tur alene istad, og kjente att DET var godt.

Skrevet

Er 10 dager over termin, og har også en mann som er snill men en ganske typisk utgave av arten for å si det sånn... Ikke veldig mye omsorg å hente akkurat nå, og jeg er veeeeldig sliten av dette. Hang in there - det blir bedre når babyen er ute!

Skrevet

jeg er 13 dager på overtid og er dritt lei. har prøvd det meste for å sette igang fødsel men men.

var på overtidkontroll igår og skal på en ny til mandag hvis det ikke har skjedd noe. håper virkelig de gjøre noe da. vært skikkelig deppa og lei idag.

Skrevet

Jeg blir satt igang på mandag ( 11 dager over termin ), men likevel har jeg vært litt frynsete de siste 2 dagene. Enda jeg VET att innen mandag er det igang.

Lykke til alle overtidsdamer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...