Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 gulv - endte opp med et annet enn det vi hadde ment, men jeg tror det blir bra. Dette skal vi ha: http://www.alloc.no/cgi-bin/alloc/imaker?id=13235&visdybde=3&aktiv=71 og så er det den dekoren som er først i rekka; Stone Skifer Sand. Trodde vi hadde bestilt gulv, nemlig, hos en lokal forhandler, men de hadde neiggu ikke bestilt bestillingen min! Bra jeg ringte i dag! Dama hadde ikke bestilt gulvet siden jeg ikke hadde respondert på tilbudet, men jeg sa jo i utg.pkt at jeg SKULLE ha det gulvet, uansett pris.... Litt treg i oppfattelsen den dama, synes jeg... Men, men, nå har vi kjøpt et annet gulv vi, da, som jeg tror blir minst like bra. Det første vi trodde vi skulle ha, er på samme linken som over, bare at det heter Terracotta. Gulvbelegg til å ha mellom benk og overskap er også innkjøpt, et som ser ut som småsteiner, små runde steiner, som på ei strand. Godt fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå