trillemamma Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hos oss, pizza, lasagne, taco etc. Vi spiser alltid om kvelden, gjerne med en film til. Vi spiser i 7-8 tiden, sånn at 6-åringen også får med seg lørdagskosen. Hvis vi en sjelden gang er barnefri, er det om å gjøre å spise senest mulig, 10-tiden er bra. For min del kan vi spise middag om ettermiddagen, tidlig kveld, også spise chips og sjokolade om kvelden, men jeg blir altså nedstemt. Hvordan er det hos dere?
MTMT Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har suppe på dagen sånn i 3 tiden, så har vi hjemmelaget pizza i 7-8 tiden slik at 3 åringen får litt pizza før hun legger seg. Så har vi litt godterier da...
mamma >to gull Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Fredag og lørdag spiser vi middag på kvelden, sånn i halv 9 tida når gullet sover. Det går i indrefilet, raclette, taco, hjemmelaget pizza, reker,kyllingvinger, nacochips...
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har gjerne tacos, nachos, fløtegratinerte poteter med ett eller annnet stekt kjøtt til, pizza, eller vi prøver å finne på noe nytt innimellom. Spiser helst i halv syv syv tidenpga ungene, men det hender at de får hver sin liten grandiosa, og så spiser vi hjerne i 9 tiden. Ser filmen etter maten da så vi får med oss hele filmen. Og da har vi gjerne biff og fløtegratinerte poteter med stekte blomkålhoder, brokolihoder, løk og rødløk. Koker blomkål og brokoli litt først, og så steker dem litt i smør etterpå. Blir så deilig. Eller vi har bakt potet til med rømme, masse bacon og mais oppi. Og selvfølgelig en deilig saus. Og litt sjokolade etterpå. Kanskje chips og. Og masse brus, aldri vin eller øl. Det gjemmes til vi skal på byen, noe som er veldig sjeldent da..... som oftest på konsert ført og så på byen da.
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 og selvføljelig reker og krabbe...
Ulme Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg håper virkelig ikke dere spiser hjerne, ikke i nitiden engang ;-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 ler av "spise hjerne i nitiden" setningen...hihihi Hos oss går det i bakt potet med fyll, kjøttretter, taco, eller bestillingspizza... snuppa er bare 2 mnd så hun får pupp
Katja Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hihi, liker ikke hjerne jeg, tror jeg da, har aldri spist det, selv ikke i 9-tiden Her er vi kjedelige. Spiser grøt mellom kl 15 og 18 en gang, så er det snop resten av kvelden.
frøken blå Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Sånn ca den samme maten som dere. Idag ble det lørdagsmat allerede i 1730 tiden, men koselig det, for da er jo ikke barna stuptrøtte heller! Vi hadde hjemmelagede karbonader med purre og bacon hamburgerbrød hjemmelaget tzatziki med masse hvitløk tomatpesto-ost smeltet på burgeren agurk og paprika oppskåret i skiver Barna ville heller ha kalkunpølser med ketchup og sprøstekt løk i indianerbrød!! =) Så nå skal vi opp å bade barna =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 her blir det mat fra jafs i dag!!!! gleder oss masse!!! er såååå lenge siden sist vi har spist gatekjøkkenmat.. ungene fikk middag før i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå