JANUAR GLEDE Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ble hentet tilbake av noen våkne jenter her:)))) Ler meg i jæl! Jeg var sikker på tredje trimester startet fra 28. osv. men nei da det er ikke det før i 29uke. Vel vel godt å ha noen som passer på de som løper av gårde som he he he he, veldig morsomt synes jeg=)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ææææ....da lurte du meg også ;o) Da må jeg si at det er en mnd + en uke da *ler*
JANUAR GLEDE Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 he he dette var det morsomste jeg gjorde så langt i helgen, godt å kunne le altså he he he
Athina' Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Tror det er mange som har sider på babyverden for å klare å holde oversikten over hva og når dem skal gjøre ting, det har i allfall jeg hehe
Myrini Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hi, hi, syntes d var for ille at du skulle snike deg over før meg - siden vi har termin samtidig ;P Smør deg med litt tålmodighet, så går vi over på den andre siden neste uke Ha en fortreffelig lørdagskveld (fremdeles på 2. tri, hi, hi) Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå