Gå til innhold

Gratis bleiebøtte fra reflex..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den på babyshop er en link til reflex.

Skrevet

Men du er nødt til å vere gravid i 6 mnd+ eller ha baby under 3 mnd.

Skrevet

teit..jenta mi har akkurat blitt 4 mnd, hehe:)

Skrevet

Ja det var kjipt da snuppa mi er og akkurat blitt fire mnd. Hadde vært morro å prøve denne nye her.

Skrevet

under 3 mnd? holder d ikke at de er i den tredje mnd:) min gutt er 3 mnd og 5 dager..hehe

Skrevet

Er jo bare å prøve det ;-) spørre på butikken når du drar for å hente.

 

Jeg har henta min bøtte og brukt den snart ei uke nå. Er fornøyd jeg iallefall :-) Veldig enkel i bruk.

Skrevet

Kan de sjekke hvor gammel babyen er da?

Skrevet

Eg har vore å hentet bleie bøtta og dei sjekket ikkje kor gammel min baby var, han er 2 måner... Tok bare papirene eg hadde printet ut og hadde skreve under og så hentet dama i butiken ei bleie bøtte til meg, den var kjempe grei...

Skrevet

Mini er 4 mnd her:( Jeg har også lyst på sånn bøtte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...