stinky og poopy Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ble sykemeldt i begynnelsen av uken pga høyt blodtrykk og liten vekst av magen (samme SF-mål i uke 28 og 32 - men det ser ut som om jordmor har registrert målene feil). Så nå skal jeg til ukentlige kontroller, bare sånn for sikkerhetsskyld, og det synes jeg er kjempe greit, bra å bli fulgt opp ordentlig!! Og som om dette ikke var nok, så skal vi flytte i slutten av neste uke!! Istedet for å glede meg - vi flytter fra 34kvm til 70, det blir utrolig herlig - ja, nå gruer jeg meg både for at noe skal gå galt med bebisen og meg, og for at flyttinga ikke går helt etter planen... Har tenkt å gjøre minst mulig da, svigermor har meldt seg for å hjelpe til, og mine foreldre kommer også for å hjelpe til - men, det blir liksom ikke helt det samme når man ikke får styre alt selv. Jeg er en sånn person som MÅ ha styring med alt. Men nå må jeg slappe av, og ta vare på meg selv og på lille prinsen som koser seg i magen og sparker meg både i ribbena og bekkenet!! Alt det andre må bare få styre seg selv!!
håper på fulltreff Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Du får bare prøve å tenke positivt ja. det blir nok fint å komme inn i ny leilighet selv om du ikke får styre så mye som du ville. Du får ta på deg rollen som organisator så får de andre bære og pakke. hehe. Lykke til!
T.B.m. Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er også sykemeldt og skal føde om 5 uker, og vi flytter også inn i hus om en uke.. Jeg har også litt angst for det å ikke kunne styre helt selv, men vi får stå der å peke på alt å si hvor det skal plasseres:)
Gjest mphs Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ååå føler med deg. Jeg var sykemeldt fra jeg var ca. 4,5 mnd på vei sist og vi flyttet 6 uker før fødselen til en annen by. Ikke så gøy at andre pakker opp dine ting og du må bare sitte å se på. Særlig var det ikke gøy med alle komentarene fra svigermor om tingene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå