Lillnita. Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Skal i 60 årslag og holder på og ordne i stand koldtbord. Har kjøpt en vanlig røykalaks og en einerrøktlaks, og lurer på om det er veldig forskjell på smaken på de to? Synes ikke det lukter noe godt av den einerrøkte, og jeg synes nesten den er litt stram i smaken også. Skal det være slik, eller er det noe galt med den? (Den er ikke utgått på dato da, har husket åsjekke det hehe)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Den er litt strammere i smaken. Jeg synes den er bedre, men jeg ville merket den på et vis sånn at folk så at det ikke var vanlig røkt laks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå