Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Og hva blir det i såfall? Jeg har allerede spist litt taffelsticks og litt godteri, men det blir vel litt i kveld også hvis svigers har handlet inn noe da, vel og merke. Skal nemlig på middag til dem i kveld!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Masse hjemmelagete kaker og skillingsboller, nam nam :-) Skal feire bursdagen til lilllebror, så drar om en time og skal hive innpå med kaker og boller :-) Og så skal jeg kose kal vi Danse og heie på digge Tshawe, hihi...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Her blir det nok litt smågodt og potetgull,grønnsaker og dipp etter vi har spist middag i kveld ) Fikk så lyst på sjokoladekake, da jeg leste om ei som hadde laget det. Men det får bli til neste helg istedet =)
pandabjørn Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 her blir det ikke mye lørdagsgodt jeg og sambo hadde kjøpt smågodt i går og jeg har vært kvalm og spydd i hele dag sambo skal lage biff til kvelden så håper jeg formen min er litt bedre da...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 kyllingvinger med mass godt tilbehør brus, chips og smågodt litt senere på kvelden (hvis vi får plass heheh)
Anele&Solstråla Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 spiser stratos nå, har spist en is i dag og M
Smellt P. Tjukka Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Snart skal jeg steke focaccian som står til heving , lage couscous salat med kylling og ruccola , og i kveld blir det vel litt smågodt ;-)
mor.monsen Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Fårilkål til middag. Så blir det Ost og løk potetgull (har på mystisk vis blitt fast takst på lørdager etter jeg ble gravid) , smågodt og helnøtt og Pepsi Max. Samt en runde Scrabble mot et vennepar. Jeg går for seier i kveld!
velsignet med to Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Her blir det lørdagskylling om ikke så veldig lenge, så skal vi bake brownies til i kveld tenkte vi
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Her blir det hjemmelaget pizza. Etterpå blir det bamsemums, eventyrsjokolade, sure seigmen og nonstop melkesjokolade blandet i en skål. Hihihi ja jeg vet det var myyye, men hva gjør en når man står på rema og ikke klarer velge:O(
Niem og Patrick Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har nett spist amerikansk gryte, og til kvelden har vi hamstret inn masse god frukt. Epler, meloner, druer, ananas osv osv.. MMM:) Kose oss litt sunt for en gangs skyld
partyoffive Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har bakt skjokolade kake i dag. Til middag ble det pizza (masse), nå har vi akkurat spist skjokoladekake. Hadde litt godteri til TV kos også, men jeg tror vi gjemmer det til neste lordag. maven er full for i kveld!!!
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Tomatsuppe med makaroni og deilig loff med smør på Og så Sørlandschips senere i kveld...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 Her går det bare i epler og knaske-gulerøtter ;-p hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå