Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld at vi kuppa tråden din.

Sorry, ass.

-Til info: Dette er min andre unnskyldning i dag. Jeg tror jeg svelger tunga mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ik. å nej. Hva skal jeg jøre nå når dere øddela trådem min lissom?

Skrevet

Du får melde os til moder-rator?

Skrevet

mm, det ska jeg gjørra. Fårdi dere er slemme å sånn. Å så har jeg lert om mobbing i dag, og jepp. Dere mobber.

Skrevet

Er det noen som har fortalt dere at dere likner skummelt på krokodillene i Perler for Svin?

Skrevet

Nei. Hvor er de hen da?

Skrevet

Kan hende de kommer til en postboks nær deg, sammen med rallende latter (min). De er kjempeonde og sliter litt språklig, og er alltid sultne.

Eksempel:

"Hei, venn. Du trøtt? Lei? Masse plobremer i livet? Nå løsning være her.. relovusjonerende auto-mat-mat! Med auto-mat-mat, dette autentikse rovdyr komme jemm til deg, drepe deg og ete deg. Når du først død, alle dine plorbremer borte! Men du ikke ta mitt ord... hør denne tilfledse kunde: "Hei! Meg var levende. Nå meg død. Meg veldig lykkli!" AUTO-MAT-MAT! Det være din dag! Du bli vår middag! Ringe nå!"

Skrevet

De vil jeg ikke ha på døra uten at du er med å passer på dem. Synes de hørtes skumle ut. Men tror du er en fremragende krokodille eller automatmatdyr-passer.

Og by the way. Heter det ikke Fremdragende? heter det fremragende?

Skrevet

Hm, har bare et fordelingseks., men de finnes på Narvesen i eget blad akkurat nå! Perler for svin, helt strålende!

Skrevet

Jeg rager frem, jeg drager ikke, selv om det kan se sånn ut!

Skrevet

åll this jers duing rong. jaja. bedre sent enn aldri.

Skrevet

Trodde du kunne sende på mail, sånn som jeg skulle ønske jeg kunne gjøre med det som er grunnen til at du dessverre må få deg fjesbokprofil asap. Kan seff melde deg ut igjen i kveld...

Skal rusle-tusle på narvesen. Veldig straks.

Skrevet

Fremragende, utmerket. Merkelig hvordan enkelte ord låser seg. Så lang tid før jeg lærte å skrive dessverre. Men nå kan jeg det. Og jeg bruker det. Så mye jeg klarer. Dessverre.

Skrevet

He he he. I ferd med å smse nevnte tu du til min partner in crime. Svært usedelig indeed.

Skrevet

passer meg bra. tror du det er noe lakk og lær involvert?

Skrevet

urk. krem også sikkert. får banansplitt ny mening nå?

Skrevet

Krem, likør og duing rong, en asiatisk spesialitet for dem med sans for det eksotiske i hekken.

Skrevet

Man skal være forsiktig med eksotiske blomster, de kan ha ukjente sykdommer.

Skrevet

Ingen behøver å stenge meg ute. Jeg melder meg ut. Selv. Helt selv. Av meg selv.

Urk. Eksotisk i hekken my ass!!!

Skrevet

Orkide i hekken kjære?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...