Millapril Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Etter at vi begynte med middagsglass, har jeg fått ødelagt så mange spiseskjeder. Det er etter tomatsaus-middager, at skjedene tar farge og ikke ser ut! Gnikker og gnir, vasker og vasker, men de ser fortsatt ikke fine ut. Hva gjør man med sånt?
Tussi og Maja Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, vi har også fått noen missfargede skjeer etter hvert. Prøver å bruke de som er røde til den type middag. For det går jo ikke av i vaskemaskin eller noe annet. Det samme med flaske-tuten (Maja drikker en del vann når hun spiser middag). Men jeg har tenkt at det får vi bare leve med. Jeg vet i hvert fall at de er rene, så får bare folk tenke sitt ;-)
heiamagen Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 mener ikke å være slem altså men jeg ler meg ihjel av skrivefeilen din millapril.....den lille ekstra d-en ekstra gjør innlegget ufattelig komisk. Vi har ikke begynt med tomatmiddag enda så det problemet har jeg forøvrig ikke vært borti....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe hva spiser du tomatsaus med, sa du? ;-) Jeg har hørt at sitron skal fjerne det meste, så det kan vel funke med en halv sitron og dytt den litt nedi. Skjeen altså, noe annet kan fort bli vondt hehe.
Millapril Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 hihi, så ikke den før nå jeg... Blir litt komisk, ja. Merker at rettskrivingskunnskaper ikke er som før gitt.. Kanskje bra man skal begynne å jobbe snart! Takk for tips om sitron, skal bruke det på skjeen, ikke andre steder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå