Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Tenkte å dra ut å se på dyne til senga og i vogna. Hvilke str. er vanlig? ) Kan jo spørre på butikken.. men det er sikkert masse folk ute på en lørdag
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vogndyna er 65x80 og sengdyna er 80x100 cm! Anbefaler deg å dra på Jysk om dere har det der du bor! Jeg var der og kjøpte vogndyne på tilbud til 99,- pute til 59,- og sengdyne til 149,-! De hadde også laken på tilbud da jeg var der til 10 kr pr stk! )
Athina' Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Har samme str. som trultemora, men det er ikke anbefalt å bruke pute til små barn. Mener å huske at jeg ikke brukte det før Amanda fikk egen storseng .
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Det var sånn tynn tynn pute, så kommer nok ikke til å bruke den den første tiden uansett tror jeg ikke! Men jeg har den ihvertfall! Fikk den faktisk gratis, for han på Jysk slo den ikke inn så jeg etterpå! hehe......
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar! jepp.. har jysk i nærheten. Får vel dra bort dit å se på. Eller pute og pute da.. jeg er tante til ei som ligger med pute, men den er som et kjempetynt lite tøystykke.. så tenke kanskje om jeg kjøpte det til senga. Men det trengs vel kanskje ikke =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe.... Jepp, jeg er VEEEELDIG fornøyd med det kjøpet ja! Har egentlig vært veldig heldig hele veien her! Fik kjøpt en brukt seng med en babydan-madrass nesten ikke brukt, sengekant, sånn pose de ligger i på natten for å ligge rolig, 1 paradisgulvteppe, 1 bilteppe og Phillips babycall til 490,- kr tilsammen og! Så er kjempefornøyd ja!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Vi kjøpte også dyne fra Jysk (junior). Grei nok den, selv om gåsedun(eller noe sånn) skal være veldig bra. Ang pute. Vi brukte det helt fra starten, men en helt flat en.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 wow.. det må jeg si!! ) Kjempeheldig da! Det er ikke ofte det bruker å være denne veien. Det er jo så masse annet man trenger penger til også så. Skjønner du er kjempefornøyd me den!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Var en sånn helt flat pute jeg tenkte på ) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå