yellowhåpefull Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Så var det min tur til å bli i superskrall form...:-p...heller nå enn om noen uker, men alikevell...utrolig kjipt å være i dårlig form, og ubehagelig å hoste med gedigen mage..:-) Mene...snuppa er betydelig mye roligere enn vanlig...er det sånn at når mor er syk, så er de ofte rolige?..Syns å ha lest noe om det her før men.....noen som vet?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har akkurat vært skikkelig syk, men synes hun har holdt på som før inni der. Er vel ganske individuelt men tror ikke ungen blir påvirket av at man er syk.. Var å tok CTG da jeg var syk og legen sa at feberen gjorde at babyen fikk høyere puls, men ellers skulle hun ikke merke noe
yellowhåpefull Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Oki......hun har kanskje bare tatt seg noen "slappe av dager" da:-)....ellers så kan man jo håpe på at "min" termin er riktig og da er det jo bare noen få uker igjen, så kanskje hun lader opp til verden her ute..:-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Har nok det, hun har det iallefall bra om du kjenner spark hver dag. Når du er frisk igjen får du se om hun tar seg opp igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå