Gå til innhold

Lite bevegelse når mor er syk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det min tur til å bli i superskrall form...:-p...heller nå enn om noen uker, men alikevell...utrolig kjipt å være i dårlig form, og ubehagelig å hoste med gedigen mage..:-)

 

Mene...snuppa er betydelig mye roligere enn vanlig...er det sånn at når mor er syk, så er de ofte rolige?..Syns å ha lest noe om det her før men.....noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat vært skikkelig syk, men synes hun har holdt på som før inni der. Er vel ganske individuelt men tror ikke ungen blir påvirket av at man er syk.. Var å tok CTG da jeg var syk og legen sa at feberen gjorde at babyen fikk høyere puls, men ellers skulle hun ikke merke noe

Skrevet

Oki......hun har kanskje bare tatt seg noen "slappe av dager" da:-)....ellers så kan man jo håpe på at "min" termin er riktig og da er det jo bare noen få uker igjen, så kanskje hun lader opp til verden her ute..:-)

Skrevet

Har nok det, hun har det iallefall bra om du kjenner spark hver dag. Når du er frisk igjen får du se om hun tar seg opp igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...