It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hun forandrer på nicket rett som det er.......mener det er hun som gjør det iallfall..... Men slutten pleier å være gjennkjennelig, så hun er absolutt mulig å finne igjen.
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Og når jeg tenker etter så tror jeg kanskje at jeg blander.......hmmmm. Sorry, he he.
Under den hvite bro Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 å ja heksa er så god...jeg vet hvor hun har tatt veien hihi vi har nemlig startet heksebusiness sammen hehehe
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Ok? Er hun ikke her inne lenger da? Merkelig med sånne som enten er her myye eller ingenting ;-)
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Heksa har sluttet å være her fordi det ble for mye hysteri. snille, gode heksa :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Ok. Ja, det er jo ingen tvang. Syns det er litt av det meste her inne, jeg ;-)
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Det var jo ikke en meningsundersøkelse, jeg fortalte deg bareh vorfor hun sluttet.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Jada, slapp av lille venn... Jeg skrev det med et smiletegn, men du er gjerne i det sure hjørnet i dag?
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Hahah..!! Ante meg at du kom til å svare noe sånt, jeg forsto bare ikke helt meningen bak svaret ditt og svart esom jeg svarte.. Hvis det er din oppfatning av sur - ha ha ha.. Say no more.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det sier jo endel om deg når du tolker alt i verste mening og bjeffer i vei. Men jeg har fått svar på det jeg lurte på, og driter egentlig i deg og humørsvingningene dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå