Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det med det å male når man er gravid? Skal male kjøkkenet med oljebasert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke male. Iallefall ikke med oljebasert. Jeg spurte jordmor om jeg kunne male med vannbasert, da sa hun at det er de samme giftene, de bare virker seinere, og at hun ALDRI ville latt sine døtre male når de var gravide! Så nyt tiden som gravid og ha en god unnskyldning for å la andre male for deg.

Skrevet

Syns det er så mange forskjellige meninger om dette jeg men....Maler litt lister og sånn jeg....med maske og god gjennomluftning så regner jeg med at det går helt fint:-)

 

 

Skrevet

Kommer an på malingen. Sjekk med produsenten, det er det tryggeste. Finner du ut at du skal male ville jeg brukt skikkelig maske. Men for å være ærlig: hvis jeg var deg ville jeg overlatt det til en annen.... farlig eller ikke farlig..

Skrevet

Har en venninne som malte masse med oljemaling da hun gikk gravid, men det er jo absolutt ikke anbefalt. Vannbasert er ufarlig har jeg fått høre. Her tar sambo alt som males med oljemaling og lufter godt.

Skrevet

jeg har malt med oljebaser jeg, men kjøpte meg en sånn gassmaske, veldig ubehagelig og ha på, men er jo ikke farlig og male da hverfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...