Gå til innhold

Nyen som har lyst på nydlige halvt skogkatt-unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite om 6 nydlige kattunger som blir avlivet om ikke noen vil ha dem.. Synes det er helt forferdelig å ta livet av friske fine katter. 2 av dem er orange-tigra, to er grå-tigra og de to siste er brun/rød tigra.. De er 6 uker nå, vanlig at de blir gitt bort når de er ca 10 uker. Om det er noen som er interessert, så vær så snill å si fra (han som skal ta livet av dem vil gjøre det så fort som mulig..).. Jeg sitter og vurderer å ta to..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i landet er det??? jeg vil gjerne ha en til

Skrevet

Godt å høre at det er folk der ute som er interessert! :) De er i Trondheim nå, men ikke no stort problem å få sendt de!

Skrevet

å det er jo ikke langt unna...vel vi er i alle fall interessert...

sende dem med posten liksom??? haha

må vel hente den da???i tr.heim

Skrevet

Om dere har mulighet til å hente, er det kjempe flott! Ellers kan man alltids avtale et sted "i mellom" man kan møtes! Hvor bor dere? Jeg sender deg en PM (pass på å ha plass i kassa di!! :) ) med telefonnr i løpet av helgen! :) :)

Skrevet

vi bor vel 40 mil nordfor trondheim da....men skal nedover dit så...når er de klare til å hentes???

Skrevet

De er 6 uker nå, (vanlig å gi dem bort når de er 8 uker og opp) men man er bare glad for at man slipper å ta livet av en, så det er garantert greit at dere henter en når dere er i området!! Tror du har full postboks, så jeg fikk ikke sendt nr til deg..

Skrevet

hehe, den er vel det :) mail er sendt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...