♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har et rush med brylluper i vennekretsen dette året. Nå skal vi i bryllup igjen og jeg trenger klær. Hater å lete etter og prøve klær til meg selv. Kjøpte en sort kjole tidligere i år, men den har jeg allerede brukt i to brylluper. Føler for noe nytt denne gang. Er litt rund fra før og føler meg ekstra oppblås nå, selv om jeg bare er ett lite stykke på vei. Skal prøve å skjule graviditeten en stund til. Noen som har tips til klær? Trenger også klær til utdrikkingslaget. Aner ikke hva jeg skal ha på meg!
supermamma til 2 tette Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Trenger også tips!! Skal i bryllup om 4 uker og hadde temin i går.. Altså under 4 uker etter fødsel, kanskje bare 1 eller 2 om jeg er litt uheldig.. Man vet jo ingenting om hvordan kroppen vil være da? Ser for meg shopping i siste liten, får bare håpe jeg er i form til det når den tid kommer...
*Lenn* :-)) Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du har en basiskjole i sort kan du jo eksprimentere med masse forskjellig tilbehør. Og det trenger jo ikke engang være gravid-tilbehør Hva med fine sjal f.eks? I gull eller sølvfarge? Eller en annen sterk farge? Tøffe smykker kan man også henge på seg, eller en fin, lang jakke..? Eller en av disse "nettingponchoene" som har vært så populære, med litt paljetter og sånn på En ny fin veske eller nye sko/ sandaler setter også en spiss på kjolen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå