Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Begynner å bli litt bekymret. Får ikke ned feberen hans. Vanligvis når han har feber er allemenntilstanden fortsatt god, men det er den ikke nå. Han er slapp og sliten, trøtt, men sover lite (har ikke sovet i natt). Blnk i øynene stakkar liten. Får så vondt av han. Han tok MMR vaksinen på mandag. Blir de så dårlige av denne? Bør jeg kontakte legevakten? Glad for svar
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Stakkars, ikke godt å være syk. Man kan reagere på alle vaksinene. Men det er bare å ringe legevakten så slipper du å bekymre deg. Det er jo høy feber da, og når allmenntilstanden er dårlig i tillegg så er det jo tydelig at han er dårlig.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Feberen er jo ikke høy når det dreier seg om små barn da! Til HI, ville avventet å sett det an jeg. De gjør som regel ikke så mye med sånne tilfeller før det har gått noen dager. Tror ikke legevakten kan gjøre mye for deg all den tid det ikke har vart så lenge.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Sønnen min fikk også mmr vaksinen om mandag, og har nesten 40 i feber nå. Vi fikk beskjed om at det var veldig vanlig mtp denne vaksinen. Men, ring selvfølgelig legevakten om du bekymrer deg. Her har jeg gitt ham en stikkpille så han slipper være så slapp.. God bedring til gullet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå