litlegullet Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt graco trille?? Har kjøpt bilstol m. base.. Men kunne tenke meg trille også..
Gossip Girl Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Det spørs litt hvor i landet du bor? Jeg kjøpte min i Stavanger på Babykos. Vet de har solgt den på Barnas Hus også. For å være helt ærlig synes jeg ikke den var så veldig god, så jeg fikk solgt den videre på finn.no. Setet er veldig bra. Det har jeg vært veldig fornøyd med :-)
litlegullet Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bor i Sandnes. Var på Barnas hus, der fant jeg den ikke.. Men skulle kanskje tatt meg en tur på babykos da. Hva er prisen på denne?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 hva koster denne sånn ca???? har også sete med base
bomper`n Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 jeg husker ikke helt hva jeg ga for den, men jeg kjøpte den på Happyland på Svinesund. Ikke verdens beste vogn og trille,men jeg synes den er så praktisk at det overgår det hele;) veldig kjekt med at den kan legges helt tilbake i sovestilling også, når de blir litt eldre. jeg har brukt vogna masse og kommer til og gjøre det til denne også!!
Maria-B Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=index&cPath=4_37 Her kjøpte jeg, har mosaic trilla.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 gå inn på stera nettsider,det er de som tar inn acta graco utstyret.husker jeg så i et gravidblad at trillen hadde en pris på ca 1300kr.tror det var babyshop eller babykos. kjøpte sete,base og trille for 1500kr brukt i 5 mnd,så det er endel på finn .no også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå