Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jr er 17 mnd og prøver å synge bæ bæ lille lam. Syns han er så søt! Han synger bare "bæ bæ bæ bæ bæ", men det er helt tydelig at han prøver seg på den sangen.
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Lillegutt på 17 mnd synger masse. Men repertoaret består utelukkende av egenkomponerte sanger påå sitt eget språk i en egendefinert sjanger. Men søtt er det fordet )
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe,det er så gøy når de begynner med nye ting. Jr har forandret seg mye etter at han startet i barnehagen
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ja,det var et bra sangvalg;o) Min på 20 mnd laller med på sanger på radioen om jeg synger med,hun laller også om jeg ber henne synge.Og hun prøver å synge "ro ro ro din båt",men hun synger bare "rorororor....,mens hun tar bevegelsene:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg kom på det nå når jeg såg nicket ditt Jr liker godt at jeg synger hjulene på bussen eller lille petter edderkopp, da gjør han tegnene så godt han kan. Når han vil jeg skal synge sier han feks "Pat" og gynger frem og tilbake med hodet, da vil han høre Postmann Pat.
Under den hvite bro Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 jenta her har først begyn nå...hun er nesten 3 år...
hit og dit Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Tuva er 3,5mnd no og ho "synger" med når eg synger til ho. Eg synger teksten og ho stemmer i med ooooooooouuuuuuoooooo. Som stolt inhabil mamma så velger å sei at ho synge =)
Gjest_1001 Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Tja, han har holdt på med tralling siden før han var 1 år mener jef. Helt falsk, bare da DAAAAAAA daaaa DAAA. Når radioen gikk. Men det er mest i sommer det utviklet seg. Når han var 14-15 mnd sang han disse-disse-disse-lisse Hehe, da prøvde han seg på disse på lisse hvor langt kan du disse. Hehe. Ellers så synger han koko-koko (jeg gikk en tur på stien). Bæbæbæbæ la (bæbæ lille lam) Og hodeeeee dadadada (hode skulder kne og tå, og han tar seg på hodet hihi). Han er 18 mnd snart.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Mira synger med på sitt eget språk og klarer lillepetteredderkopp greiene som man gjør til sangen, begynnte da hun var 18 mnd, 16 korrigert...(født for tidelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå