Gå til innhold

Siste nytt...innlegges nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nevrologisk avdeling på Rikshospitalet... Fått økende hodepine fra torsdag.Jeg er ikke den som syter å klager,og har vanligvis høy smerteterskel. Men nå har jeg så vondt i hodet,at jeg er hoven i pannen:) Øynene er hovne,er kvalm og er nummen i ansiktet.

Snakket med vakthavende lege,og hun la meg inn for smerteregulering,væske og blodprøver.De er redd jeg kan ha fått en allergisk reaksjon på medisinen,noe med nyrene...så får ikke sette sprøyten idag.Skal bare spise og ordne litt...har jo 1000 ting jeg skulle ha gjort, med første bursdagsselskapet for Adrian i morgen.

Med mye smertestillende innabords har vi fått vært å handlet inn det vi trenger,og det var da jeg kom tilbake at legen ringte.

Men jeg får permisjon i kveld...og får være hjemme,med åpen retur så kan reise inn om det blir nødvendig.Men nå skal jeg inn å få litt stell og pleie :))

Ønsker dere en flott lørdag i sola!!

Ta vare på dere selv og så "snakkes" vi sikkert i kveld

Optimistiske klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til; håper det ordner seg og at du blir så kjekk at du kan reise hjem til bursdagsselskap og hyggeligere ting enn sykesenga!

Høres ikke noe greit ut, dette!

Vet ikke hva slags sprøyter du tar eller for hva, men får håpe det fins alternativer sånn at du slipper å bli så dårlig.

God bedring c",)

Skrevet

Kjære kjære deg,

Dette var fælt å lese! Jeg så på deg da du returnerte torsdag at formen din var dårlig, men at det skulle bli så ille....

Fortalte phantom-mannen om hevelsen rundt stikk-stedet...bare det så vondt ut. Smertene du opplever nå er nok enda verre...huff og huff.

Håper de finner ut årsaken til reaksjonen, og event. kan sette deg på noe annet med mindre bivirkning, men med like gode virkestoffer.

Det er lov å utsette selskapelighetene imorgen.... er man syk og dårlig forventer ingen at man skal yte masse for å feire dagen til lillegutt.. Han blir like glad om festen kommer en annen gang....

Mange varme klemmer, gode tanker og energi sendes din vei!!!

Skrevet

Uff da, dette var ikke noe hyggelig å lese!!!

Så ille at du reagerer sånn på medisinen......

Men flott at de tar det på alvor og at du får den hjelpen du trenger raskt.

Og fint at du får permisjon, forstår at du har lyst til å være hjemme når Adrian fyller sitt første år:-)

Håper motgiften fungerer raskt og at du blir i bedre form snart igjen!!!!! Krysser alt jeg har for at det skal gå den rette veien fortXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

God bedring og lykke til med alt sammen:-)

Varme klemmer

Skrevet

Ønsker deg all mulig lykke til!! Og god bedring!!

Skrevet

Huff da..

Ta vare på deg nå da! og lykke til..

Sier det samme som over her, bursdagen kan man vente med..

Lykke til..

Klem

Skrevet

Sender deg alle gode lykkeønskningger og håper du blir frisk snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...