Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 hmm.. ville ikke hatt noen av de faktisk, alle heter jo det for tiden...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg synes Johannes er et veldig pent navn. Hadde det ikke vært for at vi skal bringe familienavn videre, hadde vi nok valgt det. Ellers er jeg glad i Henrik og Erik.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hahha...snakk om surrehue! Tenkte du bare trengte navneforslag, men nå skjønner jeg jo at du allerede hadde et par alternativer..heh... Av dine alternativer synes jeg def. Fredrik er finest..men synes kanskje det er enda finere hvis man skriver det Fredrick.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Adrian! :-) Vi tenker litt på det til gutten vår. Så må det være en anonym som svarer slik da :-)
Erisa* Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Lucas må være min favoritt:) Lykke til med valget! Alle navnene var veldig fine!
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Synes også Frederik er finset...Begynner å bli lei de andre navnene..Men som sagt det med navn er jo smak og behag...=o)
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. oktober 2007 #16 Skrevet 6. oktober 2007 Fredrik eller Adrian er finest. Lucas er greit, men litt for poppis nå. Oliver er et litt oppbrukt rampenavn syns jeg.
Beama Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 Liker Adrian og Fredrik Adrian er ett av alternativene våre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå