Gå til innhold

Press på urinblæren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene følt at det er press på urinblæren. Føler jeg må tisse hele tiden, men det kommer ingenting. Kan ikke huske ar det var slik i uke 16 fra tidligere svangerskap. Håper dette er normalt. Vet du noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer også på dette.. er i uke 19 da, og har hatt det sånn noen ganger.

Skrevet

Har det også sånn, og gikk til legekontoret for å avkrefte UVI. (det var det ikke). Det er visst vanlig hvis babyen ligger sånn at den kan presse på blæra ...

Skrevet

Jeg har hatt dette problemet siden uke 8. Er nå i uke 28, og det har ikke gått over enda. Blir faktisk bare verre, for sparkene mot blæra blir kraftigere og kraftigere :P hehe.

Skrevet

Kan signe her jeg og. Kjennes nesten litt ut som at jeg virkelig må tisse og har en kjempestram bukse på som gir et konstant press.. Ekstra deilig er det jo da når den lille tar sats og sparker et par ganger i blæren, for å være heeelt sikker på at jeg kjenner det :P

Skrevet

Jeg har det også slik. BLir noen dotrur med bare noen få dråper. Og er like tissetrengt etterpå :o)

Skrevet

Jeg også har det slik. Er 18+5 nå og har hatt det siden ca uke 10.

Skrevet

Sånn har jeg hatt det fra jeg ble gravid, og nå sitter gutten på den og gjør han ikke det så tramper han på den. Så her tisser vi ofte, og lite og er oppe flere ganger på natten for det. Og bedre vil det ikke bli :-( Snill gutt jeg har ja *Uggh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...