Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bamsemums

Jervsnacks

Ulvesnadder

Urmos

fler forslag?

Uansett..jeg skal ha Fårikål til middag i morra.....bare en ting som er litt kjip og det er at kåken må vaskes ned med grønnsåpe dagen etter for å bli kvitt stanken,. Men det smaker så jævlig godt at det får vel tåles....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårikål er hverken godt eller lukter godt, det samme gjelder grønnsåpe. Kommer til å lukte dritt hos deg etter middagen og nedvaskinga med grønnsåpe. Har du tenkt på at det faktisk er en slik kombinasjon som gjør at det lukter så uggent hos mange eldre folk?

Skrevet

hvor gamle er dere egentlig? kan ikke være mye mer enn 5 ihvertfall.

Smil litt da, er så mye sunnere=)

Skrevet

Tror ikke innlegget var ment til deg, sauen, men den første anonyme kan ha trodd det.........

Skrevet

Noen som husker sauesykdommen Mædi? Noen ganger er en sigar kun en sigar, Sauen. Og fårikål kun fårikål.

Skrevet

her lukter det ikke etter eg har laga fårikål da... hmm...

Skrevet

blir alltid lukt..jeg kjenner det med en gang hvis noen jeg besøker har had fårikål noen dager før..uansett hvordan man lufter...

Blir å tenne duftlys i korra kveld i hvertfall... og for de som mpbber grønnsåpa!! Fy dere...verre enn å banne i kirka...ekte grønnsåpe lukter herlig og rent...jeg har ekte tregulv og kan bruke det også...:D

Skrevet

Når vi er inne på sau.. Husker dere Dolly? Søta man lastet ned fra nett, og som tuslet rundt på skrivebordet og spiste gress?

Skrevet

Jeg husker! Jeg tenkte faktisk på henne her en dag... Mimret om gamle dager, da jeg satt nedi kjelleren til min gamle mor og nettet som faen.. Høhø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...