Gå til innhold

Åhhh, nå er jeg skikkelig skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde endelig jeg var inne i en normal syklus nå etter SA. Gikk 8 uker før jeg fikk normal mens igjen, og nå når jeg endelig skulle ha eggløsning og hadde eg sterkt håp denne måneden så får jeg ikke eggløsning!! Iallefall ikke i følge tester fra billigetester.no! Og nå må jeg vente en heel måned til! Tenker hele tiden på hvor lang jeg kunne vært på vei dersom jeg ikke hadde mista i uke 11. Da hadde jeg nå vært 21 uker på vei:(

Men disse EL-testene, viser de ofte feil? At det kan være jeg har hatt EL selv om testene ikke har blitt positive?

Men føler det er noe galt, fordi jeg har hatt brun utflod siden mensen slutta.. hva kan dette være?

Håper noen kan svare meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet man kan ha EL selv om det ikke viser på testene.. vertfall på de billigtestene... jeg vil annbefale å heller måle temeraturen din gjennom hele syklus.. da ser du viss du har el.. ikke bli skuffa over testene. Det er bare noe herk!! :) har hørt at viss man skal finne el, må man teste både morgen og kvel. Og det blir jo litt dyrt da. Ikke gi opp håpet!! :)

Skrevet

Jeg finner heller ikke EL med billigtester, men føler meg ganske overbevist om at jeg har hatt det likevel. Har lest om flere som ikke liker EL-testene fra billigetester. Så tror jeg gir opp testinga jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...