Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er så redd for å miste igjen... er jo kjempeglad for at jeg er gravid, men jeg tør på en måte ikke å glede meg. Har mye utflod og det får meg til å hele tiden tenke at "NÅ går det galt". Er redd for å bommelomme i tilfelle jeg plutselig skulle trykke ut lille embryo. Og sex blir det ingenting av... Æsj, skulle ønske jeg var 14 uker på vei og kunne slappe av litt mer!
lille er født:) Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Skjønner godt hva du mener.. Tør ikke glede meg helt ennå jeg heller. Er så mye snakk om å miste i starten, tror ikke jeg helt tør tro dette er sant før 12 uke.. men hva skjer egentlig om man mister?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 da er vi flere. Selv om det er andre gangen jeg er gravid så er jeg mer nervøs denne gangen for å miste. Har misstet to fra før og vet litt hvordan det er. Så hver gang man er på do er jeg livredd for å finne blod på papireet, men jeg tror de flest av oss er litt redde for slikt. Men det går nok bra skal du se. Lykke til videre i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Det går vel ikke ann å trykke ut babyen når en må nr 2....? Jeg har drithard mage så da ligger jeg i såfall dårlig ann!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 hehe.. neida, det går nok ikke an! Men du vet - alt en tenker og er bekymra for! Jeg mista jo i do sist, så derfor jeg er litt ekstra bekymra. Må vel bare leve med bekymringen, og håpe på det beste. takk for svar! klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå