Gå til innhold

Hehe, flere som har MASSE luft i magen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå å er så plaget med luft i magen. Syns da nesten det bli værre for hver dag som går også. Flere som kjenner seg igjen eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en god del. Pass på å drikke og spise fiber så slipper du unna hemorider i tillegg (lett å få ved forstoppelser).

Skrevet

Jeg er i uke 31 og går også rundt å små-puttrer. Får vondt i magen om jeg ikke får det "ut"..huff, beklager detaljene;)

Skrevet

skriver under her jeg:0)

synes nesten synd på jordmora som skal ta imot ungen min hvis jeg fortsetter sånn:0) må nesten tenke på hva jeg spiser før jeg føder...hehe stakkar

Skrevet

Dette kjenner jeg igjen!!

Masse luft som liksom MÅ ut....

Skrevet

kjenner igjenn dette fenomenet ja... Må få opp rap oxo ellers får jg sure oppstøt...

Skrevet

Ja her er en del luft jah!!! Når jeg har lagt meeg om kvelden i en behagelig (?) stilling, kommer en liten promp. Så må jeg snu meg, og ligge på den andre siden, kommer ne promp til. AKKURAT SOM LUFTKANALEN ER FRI... he-he! Synest litt synd på samboer da

NB! Tenker på senkveld i går. Prompemannen, og Harald som aldri har hørt en dame fise eller kommet inn i aroma-rommet til en dame . Aromarommet var en artig beskrivelse... Litt utenfor tena, men kom bare på det...

Skrevet

er litt luftig eg åg så skriver meg på her:P

Skrevet

Hahaha...samboer sin kommentar på det var: "Her står døra til aromarommet åpen på vid gap!"

Skrevet

jepp.her å.stakkars lillegutt i magen skvetter når en skikkelig høylytt en kommer.da skvetter han så jeg tror han skal komme ut i forskrekkelsen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...