Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er i uke 38 nå å er så plaget med luft i magen. Syns da nesten det bli værre for hver dag som går også. Flere som kjenner seg igjen eller?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det er en god del. Pass på å drikke og spise fiber så slipper du unna hemorider i tillegg (lett å få ved forstoppelser).
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er i uke 31 og går også rundt å små-puttrer. Får vondt i magen om jeg ikke får det "ut"..huff, beklager detaljene;)
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 skriver under her jeg:0) synes nesten synd på jordmora som skal ta imot ungen min hvis jeg fortsetter sånn:0) må nesten tenke på hva jeg spiser før jeg føder...hehe stakkar
nudi *fødeklar* Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Dette kjenner jeg igjen!! Masse luft som liksom MÅ ut....
KristineH79 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 kjenner igjenn dette fenomenet ja... Må få opp rap oxo ellers får jg sure oppstøt...
Luna** Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Ja her er en del luft jah!!! Når jeg har lagt meeg om kvelden i en behagelig (?) stilling, kommer en liten promp. Så må jeg snu meg, og ligge på den andre siden, kommer ne promp til. AKKURAT SOM LUFTKANALEN ER FRI... he-he! Synest litt synd på samboer da NB! Tenker på senkveld i går. Prompemannen, og Harald som aldri har hørt en dame fise eller kommet inn i aroma-rommet til en dame . Aromarommet var en artig beskrivelse... Litt utenfor tena, men kom bare på det...
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 er litt luftig eg åg så skriver meg på her:P
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Hahaha...samboer sin kommentar på det var: "Her står døra til aromarommet åpen på vid gap!"
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 jepp.her å.stakkars lillegutt i magen skvetter når en skikkelig høylytt en kommer.da skvetter han så jeg tror han skal komme ut i forskrekkelsen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå