Gå til innhold

Sov ungan dokkers inne i senga eller i vogn? =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E selvfølgeli snakk om på dagtid ;p

Skrevet

I barnehagen sover han ute i vogn. Hjemme sover han inne i senga si

Skrevet

Sover absolutt best i senga si!

Skrevet

Ja,min har sovet i vogna,men han e bynnt nu å sov kun en gang pr dag å i senga får han jo ligg på magen (det lika han best) så e det jo mørkt der osv... Vi prøva for første gang i dag å la han ligg inne,blir spennanes =) I vogna har han bynnt å tull litt osv,dær ligg han jo med seler så må han kun ligg på ryggen..

Skrevet

Mina sover i senga si.. Når hun var mindre sov hun kjempe godt i vogna ute, men blitt mindre og mindre av det desverre:(

Skrevet

mine 3 søv best i vogna så der søv de..

Skrevet

Hun sover ute i vogn i bhg.en, og inne hjemme.

Skrevet

min på 22 mnd sover faktisk midt dobbeltsengen vår han, på dagtid. Han har aldri gått med på å ligge i sin seng på dagtid, og i vogna setter han seg bare opp for å se seg rundt, så dermed har han sovet enten på sofaen eller i senga vår hele veien.. :) Nestemann skal IKKE få den uvanen nei, hun skal ligges i sin egen seng fra dag 1 :P

Skrevet

Sover i lekegrinden 16 måneder

Skrevet

Frem til han var ca. 17 mnd. så sov han inne i vogn, da det ikke var noe annet som nyttet. Etter det så begynte han å sove i dobbeltsengen vår på dagtid, og det gjør han fortsatt. Sover mye bedre der enn i vognen,

og det hender at jeg må gå å vekke han til og med:)

Sengen sin forbinder han med å legge seg for kvelden, så den vil han ikke slå seg til ro i om dagen. Syns det er helt greit at han ligger i sengen vår på dagtid når han er så lett å legge i sin egen seng på kvelden:)

Skrevet

Sover i seng både i barnehagen og heime. Har funne ut at ho sover best der.

Skrevet

Hun er 21 mnd. Sover i senga hjemme og i vogn i bhg.

Angrer på at hun ikke har sovet ute i vogna fra starten, mye enklere når en ikke er avhengig av å sove hjemme to timer midt i dagen.

Nå kommer snart nr to og den skal i vogn!! Basta :-)

Skrevet

når han var helt liten så sov han som regel i vuggen sin i stua eller i vippestolen(ryggen var lagt helt ned seff), men nå sover han i sengen sin på soverommet.

Han er 15 mnd

Skrevet

Dattra mi på 20 mnd sover både ute i vogn og inne i senga si.....

Skrevet

alltid i vogn ute!

Skrevet

I SENGA så klart.

Legger du deg å sover ettermiddagshvilen din ute?

Ikke?

Nei, se der................

Skrevet

Min på 17 mnd sover i senga si.

Skrevet

???? i alle dager?? Pokker til surt svar!!

De fleste voksne har ikke en vogn med en varm god pose i til å sove middagsluren sin i, og dessuten er det vel ingen småbarnsforeldre som sover middagslur???? :)

Det er ganske vanlig at småbarn sover ute i vogn om dagen. Det er veldig mange barn som synes det er best å sove ute på dagen. De er selvfølgelig nok påkledd slik at de ikke fryser. Ingen grunn til å ta den spydige tonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...