dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober) TSA81 (IKM I morgen) dollypopp **********************************************
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) mamma'n til go'gutten 3pp ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober) TSA81 (IKM I morgen) dollypopp **********************************************
malise Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) mamma'n til go'gutten 3pp ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Malise *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober) TSA81 (IKM I morgen) dollypopp
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) mamma'n til go'gutten 3pp ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Malise *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober)...og fortsatt ingen tr 7/10 TSA81 (IKM I morgen) dollypopp
nr2-imagen:) Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) mamma'n til go'gutten 3pp ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Malise Ann! (fikk TR på dag 44 i syklusen!) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober)...og fortsatt ingen tr 7/10 TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Ann!
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 har ikke fått mensen enda.... ikm på torsdag og negativ test på fredag... håper jeg har feil om når el var og at jeg fortsatt kan være gravid, om ikke så vis deg da mensen
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober) TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp **********************************************
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) mamma'n til go'gutten 3pp ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Malise Ann! (fikk TR på dag 44 i syklusen!) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober)...og fortsatt ingen tr 7/10 TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Ann! Mamma`s lille venn 2pp
norddame Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ Lindus ( Ikm 1 oktober) TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp **********************************************
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful Hegemor (hadde IKM 3 okt, tester i morgen, fredag:-) ♥:.Hegemor.:♥ TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Dægern døtte Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Eggerøre ♥ Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? MissHopeful TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Habby Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp MissHopeful *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
snart-en-liten-spire? Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp MissHopeful snart-en liten-spire? *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Engellen Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) Engellen 30 (testet positivt 5., 7. og 9. okt) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp MissHopeful snart-en liten-spire? *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
monilu- Har født Skrevet 12. oktober 2007 #19 Skrevet 12. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) Engellen 30 (testet positivt 5., 7. og 9. okt) Monlilu 33 (testet positivt 12/10) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp MissHopeful snart-en liten-spire? *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 13. oktober 2007 #20 Skrevet 13. oktober 2007 ***************** GRAVID: ****************** Mali83 1.pp (fikk to positive tester i dag! Er så glad!) Vilde-05&lille frø-juni-08( testet positivt for 1 uke siden) Fruen81 ønsker seg spire (testet pos idag) Pearl 32 3pp Evius 2pp (pos.test i dag) Engellen 30 (testet positivt 5., 7. og 9. okt) Monlilu 33 (testet positivt 12/10) mamma'n til go'gutten (hm..skrev meg da på her 6/10 men har visst falt ut?) ***************** IKKE GRAVID: ***************** minamoren(3 dager før) Giina (3 dager for tidlig egentlig,,,,men... utålmodig ) babyklar 81 (håper slik på spire neste mnd...) Tryne_9pp og 2 SA (kom på mandag, nå venter jeg på hjelp til å bli gravid) Norddame (samme dag som IKM, får prøve igjen.) Lindus (tr kom 8/10 og negativ hcg) ♥:.Hegemor.:♥(da bytter jeg fra ventere over IKM, til ikke gravid, kom i går:-(....) Eggerøre_10pp MissHopeful snart-en liten-spire? *************************** VENTERE OVER IKM: *************************** Alexandra_06+en til? TSA81 (IKM I morgen) dollypopp Mamma`s lille venn 2pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå