Gå til innhold

hvilke str bruker dere i sko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare nysgjerrig. synes jeg har big foot.bruker selv 38/39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker den str som passe mine føtter ;-)

Skrevet

Jeg bruker 36/37.

Skrevet

Bruker den str som passer mine føtter, vanligvis er da skoen merket med 39. Men har alt fra 37,5 - 41, avhengig av produsent..

Skrevet

Stort sett str. 39

Skrevet

35-36-37 kommer veldig ann på skoen og skotypen

Skrevet

Pass på.... Børdi liker ikke sånne innlegg!! (haha....)

 

38 bruker jeg.

Skrevet

nå synes jeg du blir latterlig hjmh....

unødvendig...

Skrevet

jeg har str 43...og sliter med å finne sko som passer...mohahaha

Skrevet

Åh? Jamen du gjør jo ikke det =)

 

 

Skrevet

35/36.

Men er egentlig skostørrelsen intressant dersom man ikke vet noenting mer om personen?

Ei tøtte på 156 med 36 i sko er helt normalt, ei på 180 med 41 er også det, men dersom disse to hadde vært omvendt hadde det begynt å bli spennende...

Skrevet

Vanligvis 39,men kommer selvfølgelig an på om skoene er store eller små i str.

Skrevet

stort sett 36:) kommer litt an på hvordan skoen er for mine føtter er tykke,me høy rist...

Skrevet

170 høy og 36/37 i sko..=)

Skrevet

kommer an på... alt fra 35 til 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...