Gå til innhold

NÅ ER DET NOK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så DRITTLEI av å høre at magen min er "SÅÅ STOR", at jeg vurderer å gå i isolat inntil babyen er født, og aldri mer bli gravid! :( Det er så UTROLIG dårlig gjort å si sånt! Man SKAL ha stor mage når man er gravid, det ligger en BABY der inne! Jeg er HELT NORMAL mtp at jeg er 5 mnd på vei! Ingen er dessuten like! Føler meg smellfeit og usexy fra før, og det siste jeg trenger er å få det bekreftet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får høre at jeg nesten ikke har mage, veldig liten for å være 35 uker på vei. Ønske jeg hadde større mage jeg da, er jo så koslig med magen. Du er tross alt gravid og ikke feit!!

Ikke ta det personlig til deg, stryk deg på magen og kos deg med den. Drit i hva andre mener. Seff skal man ha mage, er jo tross alt et menneske der inne. synes det er fint å vise at man er gravid jeg enn å skjule det slik det gjorde før med store gensere osv.

Lukk bare ørene og drit i hva de sier. Du er sikekrt kjempe vakekr som gravid:)

Skrevet

Hva er det som er negativt med å ha stor mage egentlig?

må jo være mye bedre det enn om man nesten ikke har mage

i det hele tatt??

bare drømmer om mage jeg...

Skrevet

Min mage er stor & deilig :o) & jeg er bare 17+5...jeg må nå si at vi koser oss kjempemye over at den er så rund & fin :o)...jeg kan ikke fatte hvorfor andre klager over & være så store....hm...for meg er det helt merkelig!

Nei,jenter...store eller små...la oss NYTE svangerskapet i fulle drag,da tiden går så fort :o) Det sier nå bare jeg!

Skrevet

Kjære HI!

Æ skjønne dæ kjempegodt! I mitt forrige svangerskap fikk æ høre fra tidli i svangerskapet at "herrrreguud, kor stor du e!" også på slutten hørte æ hele tida at "det mååå jo bare være tvillinga!!" Æ va dritlei alle de kommentaran! Man føle sæ ikkje bra når man får høre sånn!

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg.

Det er faktisk forskjell på et kompliment og en kommentar - og at alle skal mene så forbaska mye om våre størrelser blir faktisk provoserende i lengden. Merker at jeg også har lyst å gå i hi... :( Er veldig lei av å skulle smile og late som om de har gitt meg et kompliment.

Men, det er nok bare vi som må ta oss sammen og være overbærende og forsøke å se på det som at det egentlig er hyggelig ment. Men, det er svinaktig vanskelig.

Jeg er heldigvis snart ferdig, og håper du ikke må gå i hi helt enda.

lykke til! Du er helt sikkert fin! :)

Skrevet

Skjønner godt du blir lei. Men prøv å hev deg over det! Vis stolt frem den kjempefine gravidmagen din! (for det er jeg helt sikker på at den er)

Jeg fikk kommentar av ei idag, om at magen min var så liten iforhold til at det er 4 måneder igjen. Alle er forskjellige og har forskjellige mager. Slik er det bare. Og alle burde være stolt over sin gravidmage, uansett str. på den.

Kos deg med magen din du! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...