Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Når kjøper dere vogn å seng, slike større ting.. føler det alltid er for tidli, men samtidig ikke vente for lenge.. plutsli kommer den lille.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Er i uke 21, og har kjøpt vogn.... Tipper jeg begynner å kjøpe litt mer snart og, greit å ha gjort det før man blir stor og kanskje veldig sliten....
nungo Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vogn har jeg heldigvis fra før, men denne helgen har vi kjøpt vugge (er i uke 27 nå). Sist kjøpte vi vogn når jeg var i uke 30 tror jeg. Det spørs jo litt hva vogn du vil ha. jeg fannt en på salg og kjøpte den der og da, men mange vogne har jo noe leveringstid om du skal ha spesille farger el..
mia engel&fia frøken Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 vi har kjøpt vogn nå denne uka 12+ veldig godt tilbud, og fikk den av mamma ho syntes det var godt å ha gjort det nå så ho får delt opp utgifter. vogn nå julepress og brullyp til våren. hehe. men er jo så masse å velge i. jeg har titta mye, å når jeg fant en jeg likte så er det bare å slå til. får jeg ikke brukt den denne gang får vi bare vente på neste eller selge, man er jo aldri helt trygg. mistet før derfor litt usikker på om den blir brukt, men håper jo veldig. godt å ha den vogna,blir ting litt mer ekte
Gjest vil_bli_gravid83 Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Er 24+3 nå og vi har alt kjøpt vogn,seng,stellebord,pusset opp barnerom og diverse småting. Så jeg var tidlig ute. Begynte rett etter UL jeg Er jo så gøy da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå