Gå til innhold

Innesko i barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min skal snart begynne i barnehage og da lurte jeg på hvilke innesko dere har til barn over 2 år. Ser ut som shooshoo bare har til 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker sandaler!

Mindre klamt enn tøfler:)

Skrevet

Barna liker sjelden å ha noe på føttene er min erfaring (jobber i bhg)

Men skinntøfler fra feks Robeez, Bobux eller Alveslottet er aldri noe problem å ha på

De er myke og tøyelige, og er ikke i veien for barnet når det er aktiv i lek =)

 

Skrevet

Vi bruker sandaler til begge her, men de er som oftest uten når de blir hentet..

 

 

Skrevet

Ja, de er kjappe å ta de av seg, de er bare i veien =)

Skrevet

I vår bhg skal de ha noe ordentligt på bena...altså ikke mye skinntøfler el. Dette pga avakuering/brannøvelser etc. Vi har kjøpr deilige ulltøfler (laget av et slags tovet stoff) med borrelås og ordentlig såle på Eurosko. Lille elsker de tøflene. De er luftig og varme

Skrevet

Tusen takk for svar :) Det hjalp

Skrevet

i vår barnehage er det ikke innesko i hele tatt, der går barn, voksne, babyer (!) i samme skonene ute som inne. Er ikke det litt uhygenisk med tanke på at det er barn fra 13 uker til 2 år på avdelingen...? Krabbing, og leker og smokker på golvet og.. æsj- tror jeg må ta en preik med bestyrer på tisdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...