Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 ei 11 år gammel jente i gave? Hjelp! Hun har en periode nå hvor hun er litt ensom og kjeder seg og jeg vil muntre henne opp. Så takknemmelig for svar! Prøvd på barnet mitt men ikke så mange som er aktive der...
lowe Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hva med å gi henne et gavekort på f.eks H&M eller noe i den dur?Jeg synes også det er en vanskelig alder med tanke på gaver etc.Jenter i den alderen er som regel opptatt av mote. Lykke til:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Kan du ikke ta å invitere henne med på kino da, f.eks. se Shrek 3 og så gå på McDonalds å spise etterpå. Det må jo være kjempekjekt i den alderen der
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hadde sanmme tanke her jeg også. Siden du (HI) sier at hun kjeder seg mye...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar.. Kino var en god ide, men det har ikke jeg selv vært på EN gang siden jeg fødte! Er ikke enkelt med en liten en som krever mamma når han skal legge seg. Fikk et annet forslag på en annen side, perler for å lage smykker, så det fant jeg i dag! Tror det kommer til å falle i smak. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå