Gå til innhold

Har / hadde dere med mannen på journalskriving??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om mannen skal være med på dette, eller ikke..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vet jeg er helt tett nå, men hva går det ut på?

Skrevet

Det er når en skal innskrives på føden..Og gi de alle papirene ang svangerskapet ol. :o) Her i Stavanger gjør man det ca 4 uker før termin..

Skrevet

min samboer var ikke med på dette, siden han jobber. Det er jo bare snakk om å registrere seg og svarep en god del spørsmål om jordmor stiller slik at alle opplysninger ligger klare den dagen man kommer inn med rier.

Jeg syns ikke mannen trenger å ta seg fri for å være med på denne lille seansen

Skrevet

Min var med. Tror han syns det var ok. Fikk en del info om hva som skjer når vi kommer inn neste gang og den infoen hadde han også god bruk for. I tillegg ble det registrert diverse opplysninger om han også, tror han syns det var fint å gå litt tidligere fra jobb den ene dagen for å være med!! Men hadde ikke vært noe must...

Skrevet

min var med, men det er ikke nødvendig (bare om dere ikke har fylt ut farskaps-papirene enda evt, ellers kan det gjøres hos jordmor)

tror han syns det var ok å være med, for vi fikk se hvor føden var, og kikke på et rom der.. :)

Skrevet

Jeg har ikke fått beskjed om å møte opp til journalskriving. Har sendt inn det rød/rosa skjemaet da. Noen som vet om journalskriving er praksis ved alle sykehus? Skal for øvrig føde i Fredrikstad.

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om journalskriving på Ullevål i alle fall (og jeg er nå på tur inn i min 42. uke), så det varierer nok fra sykehus til sykehus. :)

Skrevet

Jeg har hørt at vi blir automatisk registrert når vi er på ordinær ul på St. Olavs i Trondheim iallefall. Nå vet jeg ikke dette for sikkert, men i og med at jeg ikke har hørt noe annet så regner jeg med at det er sånn her iallefall. Nå fikk jeg høre dette av ei vennine som er i dønn ammetåke, og ikke vet opp ned på seg selv nesten, så skal ikke ikke love at det er sånn 100% sikkert! hehe..

Skrevet

Jeg tok med min! Det var helt greit det! :0)

Skrevet

Fikk papirene i posten 2 måneder før termin med returkonvolutt jeg. (Bor bare 5 min unna sykehuset) Fylte derfor bare ut hjemme og sendte i retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...