Gå til innhold

Har dere jenter oppdaget LUSH ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er FANTASTISK!!!

http://www.lush.se/

http://www.lush.co.uk

Jeg er helt hektet og har alltid for 2-300 kr i såper hjemme. Det er helt fantastisk! Så vidt jeg vet er det ingen butikker åpnet i Norge enda, og beste måten å bestille er fra Sverige... eller enda bedre, reise til Sverige og gå i butikkene selv. Det er HELT, jeg gir meg over hvor fantastisk det er!

Anbefaler i denne rekkefølgen:

Honey I washed the kids (hånd og kropp-såpe)

American Cream (balsam)

Ma Bar (bath bar)

Creamy Candy Bar (bath bar)

Comforter (bath bar)

Sonic Death Monkey (shower gel)

Fresh Farmacy (ansiktsvask)

Imperials (fuktighetskrem)

Rock Star (hånd og kropp-såpe)

Wiccy Magic Muscles (massage bar)

Pricey pricey men verdt hvert eneste øre...!

Skal kjøpe alle julepresangene derfra, for hele familien min er hooked ;)

Enjoy it grrrrls, it's lush.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid hatt lyst til å bestille litt men har ikke helt vist hva jeg ville ha. Skal prøve den balsamen du snakker om tror jeg... :)

Skrevet

Den eeeeer så deilig.

Jeg brukte den da jeg shavet leggene sist uke- og brukte halve flaska. Helt..bøtte fjern, men guuud så silkemyk jeg ble og så godt som det lukta. Men shave cream fra Body Shop er best til sånt. Balsam skal i håret. Og hvilken balsam..., American Cream og ingen annen!

He he, jeg kjøpte en til meg selv da jeg skulle hjem til Norge, mamma likte den så godt så hun fikk den av meg. Så kom datteren til søsteren min på besøk, hun syntes den var utrolig god på håret og at den luktet så godt- så mamma gav den til henne. Nå vil de begge ha mer.. hehe

Skrevet

Så deilig ut...

Elsker å bade i deilige dufter jeg, så har lyst på badeolje. Men i fast form? Rekker de til mer enn ett bad?

Skrevet

Bath bars kommer i fast form.The Comforter rekker til både ett og tre bad, du bare deler den opp.

Du vil ha badeolje, da kan jeg anbefale bath melts- de smelter i det varme vannet, og mange av de er veldig fuktighetsgivende. Herlig... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...