nr2-imagen:) Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Dritt!!!!! Tenk å ha en syklus på 44 dager da!! Og jeg som skulle teste meg imårgen! uhuuu.... Men nå har jeg jo noe å forholde meg til.. så får vi regne ut neste el.. men det blir jo ikke lett med slike sykluser!!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Neeeeiiii!!! ( Fy så kjipt! Hadde troa på at du var gravid jeg.. Det var en utrolig lang syklus da... Det er alltid kjedlig når tanta kommer.. Du får dra på fylla! Det skal jeg om jeg får mensen denne uka!
nr2-imagen:) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 hehe.. tenkte jeg skulle begynne å ta tempen hver dag å fylle ut slikt skjema.. da ser man vel om man år el..
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, jeg sverger til tempskjema! Og legger det inn på FF, da har jeg full kontroll! Skjekk hvor tydlig min var denne gangen: http://www.fertilityfriend.com/home/1c2335 Går ikke an å ta feil av når EL var hos meg i hvert fall!
TSA81 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan leser du disse temp-skjemaene da? Blir litt forvirret jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå