Gå til innhold

Andre som er øm i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er veldig øm i underlivet, er det pga at ting forberedes der nede? spesielt øm i skambeinet..merker det godt når jeg snur meg om natta og skal da bruker litt muskler for å få snudd seg...ikke som før da en spretter rundt....hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA JA JA JA JA JA JA JA

Det føles omtrent som en elefant har trakket meg i skrittet.

Når jeg snur meg om natten snekker det midt foran på skambeinet. Akkurat som man knekker i fingrene. Veldig ubehagelig, og ganske vondt kan man si.

Eneste jeg har å trøste meg med er at kroppen holder på å bli slappere i muskulaturen slik at babyen skal komme seg lettere gjennom fødselsknalen.

Ved forrige svangerskap hadde jeg ike vondt i det hele tatt. Da åpnet ikke det seg til mer enn 7 cm, noe som førte til hastesnitt for å få ut tulla.

Denne gangen virker det som kroppen gjør jobben sin siden jeg skrangler og har vondt i underlivet.

Ikke mye trøst, men det er visst helt normalt i følge jordmor. Et godt tegn sier hun.

Når har du termin? Jeg har 19 oktober, så det er BARE 13 dager igjen!

Skrevet

Jeg er også øm og føler meg hoven i underlivet...har hatt det sånn i noen uker nå. Hadde termin i går...bare håper at hun kommer snart og at ikke denne ømheten gjør alt mye verre. Tror jo egentlig ikke det, for fødselsmerten overgår vel det meste....

Skrevet

jeg kjenner meg også igjen i dette!! hadde termin for to dager siden.. kan ikke huske denne følelsen fra sist gang..-da ble jeg starta ei uke over tida.. håper dette kan være et tegn på at det skjer av seg selv den gangen her..-og VELDIG SNART!!!!;)

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om dette! :) Det kjennes ut som om noen har slått meg med en planke på musa :( For min del er det mest i fremkant, og kjennes spesielt godt om natta når jeg snur meg ja. I dag er det blitt noe verre.

Men jeg har 36 dager igjen... og baby i seteleie ennå, så jeg håper ikke det er noe på gang - har ikke lyst på keisersnitt :(

Skrevet

Jupp! Har det akkurat på samme måte! Kjempevondt i skambenet, merker det spesielt på natta når jeg snur meg, og når jeg skal kle på skoene. I Tillegg er jeg veeeeldig ømi selve kjønnsleppen, noen andre???

Skrevet

Har også vannvittig vondt i underlivet, med skambeinet, og på undersiden. Har store problemer med å strekke meg ut og klarer nesten ikke å gå:-( Har hatt det sånn siden torsdag... Kjipt. Har termin om tre dager, så jeg håper at dette snart er over. Har to andre små som også krever sin oppmerksomhet, men det er jammen ikke lett når jeg nesten ikke kan foreta meg noe særlig.

Trøtt og lei nå...

Lykke til alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...