Gå til innhold

Utenom tema: Trukket visdomstann!

♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fy fader, var å fikk trukket en visdomstann her for tre dager siden- og

ble sendt hjem uten noen resept fordi det hadde gått så greit. Det kom ikke til å gjøre så vondt-sa de. Men jeg klarer snart ikke mer, jeg får ikke i meg mer smertestillende og enda gjør det helt hinsides vondt. Jeg ringte til tannlege både 1. og 2. dag etter inngrepet, men fikk da beskjed om at det ville nok være vondt- ring tilbake om det blir værre. Og det blir bare værre og værre, det gjør så vondt-jeg kan ikke beskrive det. I dag har jeg faktisk begynnt å gråte flere ganger.

Noen som har vært borti liknende? Skal det være sånn??

Skal ringe tannlegevakta etterpå, men den åpner selvfølgelig ikke før om flere timer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei jeg har tatt 3 v tenner, jeg hadde skikkelig vondt nesten 1 uke etterpå, kommer ann på hvor godt den satt.

Jeg måtte ta paragin forte som jeg fikk på resept,rart ikke du fikk det også:o)

Ønsker deg masse god bedring

Skrevet

Hei, jeg har tatt alle mine.. å fytti f*** så vondt! Jeg grein å grein! Jeg syns virkelig synd på deg om du ikke har fått i deg noen paralgin forte.. jeg stappet i meg det og de er de eneste som hjelper på SLIKE smerter!!

det var så vondt at jeg sov i sittende stilling..

Stakkars deg... God bedring!! ;)

Skrevet

Hmm..ja jeg spurte jo etter en resept, men det var ikke snakk om...! Drar ned dit etterpå og SKAL ha en!

Takk for svar!!

Skrevet

å herregud, nå blei jeg redd.. Jeg sitter nemlig med ei vond visdommstann (området rundt rettere sagt)nå som jeg tror bør bli trukket. klarer knapt å gape over maten min, for det gjør så vondt.. åååååh.. jeg vil ikke :-( men kan man ta sånne inngrep når man er gravid da? tenker i forhold til smertestillende ol. Med enda 7 uker igjen så frister det lite å vente til etterpå og..

Skrevet

nei du får ikke tatt slike inngrep når du er gravid.. var til tannlegen for noen uker siden med kjempe hull i visdomstanna, de borret litt og la i noe midlertidig. så måtte jeg komme tilbake etter fødsel for og ta tanna.

Skrevet

seriøst? uff, men det er jo så vondt.. :-( har hovnet opp i tannkjøttet rundt tanna pga dårlig plass.. jaja, får vel kjøpe litt sterk munnskyld for å holde det rent så det ikke blir innfeksjon da.

Skrevet

Var & trakk min visdomstann for noen månder siden nettopp pga tannverk.Men verken ville ikke gi seg,& det ble vondere & vondere...dro så tilbake & tok nytt røntgenbilde...& da viste det seg at det var et hull i tanna ved siden av!!!!!!.....Tror du jeg var sinna da eller...*grmpf*...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...